Jaga Mata ! ..."dari mata turun ke hati"

Wednesday, December 28, 2011 PCL 7 Comments

Assalamualaikum wbt,...

Jangan dekatkan sangat mata anda dengan skrin monitor ye....jarak yang sebagusnya adalah (+-)75sm.

Kalau boleh pejam celik, kedipkan banyak-banyak kali mata anda tuh, cara ini boleh membantu mata anda supaya ada kelembapan bahagian dalamnya.

*************************************************************

mereka  tertunduk bukan malu sebenarnya...

mahu memelihara mata ? eh...bagusnya !!

kenapa LELAKI harus...eh, WAJIB buat begitu?

sebab...

Perasaan yang bergelora, chemistry yang begitu kuat, dan walaupun hanya dengan pandangan mata, dapat dirasakan 'kejutan elektrik' meresap ke seluruh badan!

Dalam peribahasa Melayu yang lebih sopan, ‘dari mata turun ke hati’, kerana apa yang dilihat sangat memikat.

sekadar berpesan dan mengigatkan...jaga mata anda !.

p/s : ..aku berpesan dari lelaki untuk lelaki.




"Wallawey woot..woot!! Blogging Mau Ikhlas..Terima Kasih baca-baca di sini"

7 comments:

  1. bagus pesanan PCL ni ...
    kalo terpandang skali takpe, kalo pandang 2 kali sudah lain ye...

    ~mak encik|sz~

    ReplyDelete
  2. wanita pun kena jaga mata dan pandangan juga...

    Perbaiki akhlak dan peribadi

    ReplyDelete
  3. pakai spek hitam
    orang tak nampak..hihi~

    ReplyDelete
  4. @Yatie Awang: ya, tak terkecuali dgn kamm hawa juga..

    ReplyDelete
  5. @Ati Masrif: ade...tp haritu @BBB simpan dlm poket je...haha.

    ReplyDelete
  6. Kdg2, pompuan pun terpandang gak yg dedah2 tu...tp diorang bukan ada chemistry terpikat. Tapi nak mengeji.

    =p

    ReplyDelete
  7. dari kerana mata
    yang mempunyai kuasa

    jaga2, kena cucuk nanti baru tahu

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.