Kau nak apa sebenarnya Chef Wan!

Friday, December 16, 2011 PCL 6 Comments

...huhu! komen Chef Wan malam ni terutama bagi peserta yang membuat persembahan menggunakan probs atau pun peralatan yg diberi memang mengecewakan....

taktaulah apa yang dia nak sebenarnya....

sekadar keluhan aku sebagai juri luar tv..haha.

korang tengok tak ni..atau tunggu download dari Utube?

p/s : ..alaaaa..Boboi gak dia suka....aku pon emmh! .





* buat masa ni keputusan siapa yg tersingkir belum diumumkan lagi....(iklan).

"Wallawey woot..woot!! Blogging Mau Ikhlas..Terima Kasih baca-baca di sini"

6 comments:

  1. chef wan tu serius sgt la..sy baru nak tgk ni kat youtube..hehe

    ReplyDelete
  2. Kami menonton di youtube je.. tapi memang kadang2 teguran Chef Wan tu boleh menjatuhkan semangat peserta.

    ReplyDelete
  3. tak tengoklah semalam abg.long, tengok MERLIN haaa

    ReplyDelete
  4. padan muka sape suruh pilih tukang masak

    ReplyDelete
  5. tak tengok dan tak tahu hujung pangkalnya
    huhu

    ReplyDelete
  6. hahaha..tak kena langsung pilih chef wan jd juri..kalo masterchef tu iye la juga logik..haha

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.