Kedai Orang Kita , Utamakan Keluaran Orang Kita, Beli Barangan Orang Kita...bagusss!

Monday, December 12, 2011 PCL 4 Comments

...singgah di sebuah kedai kampung semasa balik dari Damansara..


"air cap badak ade kak?...."


"takde bang...dah tukar semua kepada air cap UNTA...
keluaran orang kita ni..."




gambar dari entri ...[sumber]

p/s :  boleh tolong, kita tolong lah selagi tak menysahkan diri kita sendiri...hurm!


"Wallawey woot..woot!! Blogging Mau Ikhlas..Terima Kasih baca-baca di sini"

4 comments:

  1. salam..

    air cap unta..? tak tahu pun.

    ReplyDelete
  2. Pertama kali dengar air cap unta.

    Betul tu, tolonglah orang kita, tak kira siapa lagikan.

    ReplyDelete
  3. Kalau kita tak menolong, nak harapkan siapa lagi, kan? :)

    ReplyDelete
  4. klu dulu demam / panas badan mmg mencarik air badak ni ...
    skrg carik panadol :p

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.