Kerabu tauge pucuk paku...

Tuesday, December 13, 2011 PCL 12 Comments

sesuai ke untuk  hidangan makan malam ni....


sesuai atau tidak kena makan jugak....


sebab apa? ..


bagi anda yang dah kawen,  suami atau isteri memang sudah ada jawapannya..kan!


psst.....pesanan untuk suami dan bakal jadi suami, makan apa saja yang tersedia, gembirakanlah hatinya...insyaAllah rumahtangga bahagia.


Published with Blogger-droid v2.0.2

12 comments:

  1. tabiklah PCL...petua terbaik...

    ReplyDelete
  2. Tak cepat lapar semulakah jika makan kerabu waktu malam?

    Kena makan jugak nanti mogok tak nak masak terpaksa pula makan mee segera.

    ReplyDelete
  3. kerabu tu sedaplah!!! bedal je jgn byk cakap! heheh~

    ReplyDelete
  4. hihi..untung la mamadiana

    ReplyDelete
  5. Rajin PCL masak. Alhamdulillah tolong menolong. Semoga bahagia selamanya.

    ReplyDelete
  6. Kau isteri yang masak, tak sedap jangan tegur. Dia akan faham sendiri.

    Kalu sedap sila puji. Itu petua paling berkesan.

    ReplyDelete
  7. mak sllu buat kerabu!
    sedap3!!! arhhh lapar :(






    luv,
    cik ana

    ReplyDelete
  8. kdg2 kite kena bohong sunat utk gembirakan hati isteri.tak rugi pape pun...malah itu lah sifat2 nabi yg perlu para suami contohi.bukan skadar ikut sunah nk kawin 4 je...ehehe...tabik kat PCL... :)

    ReplyDelete
  9. ni kerabu style kedah..
    kerabu johor kering sedikit

    ReplyDelete
  10. Sedap diratah je tu. :)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.