Kerana itu, kita berbeza supaya saling sayang menyayangi.

Tuesday, December 20, 2011 Nazlee Ismail 8 Comments

Wahai Suami dan Isteri...

Akuilah kita memang ada kalanya berbeza pendapat dengan pasangan masing-masing. Perbezaan bukan untuk bermusuh, sebaliknya adalah untuk saling membantu dan berkasih sayang.

Kerana kita berbeza, kita lebih berkasih sayang..itu yang diimpikan bagi setiap pasangan hidup.

"Engkau isteri yang kusanjungi
Lambang semangat cinta dunia.."

Jangan di sebabkan perbezaan pada cara berkasih sayang antara suami dengan isterinya itu, maka akan timbul krisis rumah tangga berpanjangan.

Setiap perkara boleh dibincangkan ...suami fahami isteri dan sebaliknya juga begitu..

khusus untuk suami, walaupun kuasa mutlak di tangan kita, kena bijak membuat pertimbangan...

Kerana itu, kita berbeza supaya saling sayang menyayangi.



"Wallawey woot..woot!! Blogging Mau Ikhlas..Terima Kasih baca-baca di sini"

8 comments:

  1. Pakcik Lie yg comel...

    Kalaulah seme lelaki mcm PCL...haishh!

    =p

    ReplyDelete
  2. thumbs up for this entry! :)

    ReplyDelete
  3. betul..
    kita berbeza kerana dengan perbezaan tu la kita lebih saling menghargai dan menyayangi..:)

    ReplyDelete
  4. betul sy mengakui nyer walaupun trang tang tang lg heheehe

    ReplyDelete
  5. .....masih ada rasa sayang..walau dah x bersama...

    ReplyDelete
  6. yea...kerana itu saya sedang mencari-cari pelengkap..nak berkasih-kasihan...hehe

    ReplyDelete
  7. sebab tu la juga aku sayang dia

    ReplyDelete
  8. sokong sgt ni PCL... begitulah sepatutnya.. memang kita hidup ini utk saling melengkapi di atas setiap kekurangan yg kita dan pasangan miliki...

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.