Kunang-Kunang ?

Tuesday, December 13, 2011 Nazlee Ismail 2 Comments

....sesekali kehadiran anda di ruangan komen buat aku keliruuuu...

terima kasih sahabat blogger...rupanya satu nama dua blogger yang berbeza.


Blogger Kunang-Kunang said...

Pertama kali dengar air cap unta.

Betul tu, tolonglah orang kita, tak kira siapa lagikan


http://www.blogger.com/profile/10564268148940730471





Blogger KuNanGKuNanG said...

laksa goreng penah makan sekalai je..
benda kat atas tu xpasti la ape tp cam penah tengok.


http://www.blogger.com/profile/15537011337013571053


pssst...silakan lah  singgah ke blog mereka !


"Wallawey woot..woot!! Blogging Mau Ikhlas..Terima Kasih baca-baca di sini"

2 comments:


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.