Nak Teka Tak Teki Ni...?

Friday, December 30, 2011 PCL 4 Comments

Salam santai di tepi pantai !

tetiba jer...

"apakah persamaan seluar jeans dengan tudung kepala wanita"?

luahfikiran said...

SALAM AIDILADHA,
LF TAHU TAPI TAK MAHU BAGITAHU ! JUMPA 18 DIS NANTI, BARU NAK CAKAP.

...bila dah sampai waktunya pcl terlupa plak nak tanya kepada Dato' LF tentang jawapan yang dijanjikan beliau tu ...






walau kedua-duanya diperbuat dari fabric namun kualitinya tetap berbeza.

masih tiada yang boleh jawab di entri sebelum ini....(klik sini)

cmne...nak teka tak teki ni ??....ok, sekadar suka suki je..silakan jawab.

p/s : pcl n famili ada kat Pantai Merdeka, Kedah....ingat lagu ni "Cinta Pantai Merdeka - Jinbara"...

layaaan..bai2.


"Wallawey woot..woot!! Blogging Mau Ikhlas..Terima Kasih baca-baca di sini".


Published with Blogger-droid by p@kciklie v2.0.2

4 comments:

  1. rase nk jwb tp tkut nnt org cop sy ni lucah plak....hehehe

    ReplyDelete
  2. aku nak jawab gak
    tapi aku tak tahu jawapan macam mana
    huhu

    ada jawapan nak cari ke kat mana2, pcl?
    nak tahu gak ni

    ReplyDelete
  3. tggu Dato LF bg jwpan...

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.