On myWay. ..

Saturday, December 24, 2011 PCL 11 Comments

....salam tengahari Sabtu, anda di mana sekarang nih?


pcl n famili on de way ke kampung halaman kat Parit Buntar Perak...


..benti jap, tank keta dah semakin kosong :-)...tank perut anak2 nak diisi...


tank kepunyaan pcl nak dikeluarkan isinya...


maka destinasinya di sini...


berehat seketika...eh! sempat pulak menghupdate benda nih..


mamadiana jeling2 manja...sebenarnya apa!


pcl teruskan saja...n terus tekan pad publish post


Published with Blogger-droid v2.0.2


p/s..doaka perjalanan kami semoga selamat...baru kat Rawang je nih..

11 comments:

  1. hehehe
    jeling2 sebb berbeloggg je
    heheh

    have a very nice jerney! :))

    ReplyDelete
  2. aduiii..apa ni?

    pegi blog org tu balik kg, pegi blog org ni balik kg...ni yg tk tahan ni...

    hati2 dlm perjalanan ye..muga selamat pergi dn balik..amin.

    p/s mamadiana jgn jeles...pcl ok je tu..hehehehe..

    ReplyDelete
  3. hati2..moga selamat smpai prt buntar..bape minggu dah xbalik sana gak...

    ReplyDelete
  4. SALAM,
    ITU NEGERI TEMAN TU .... DAH LAMA TAK BALIK KE SANA ... SELAMAT MEMANDU PERGI DAN BALIK

    ReplyDelete
  5. aminnn...

    kami masih di rumahku syurgaku...hehee

    ReplyDelete
  6. alhamdulilah, pcl n famili dah selamat sampai ke destinasi jam 7pm tadi...bnyk tempat menyinggah.

    ReplyDelete
  7. terima kasih kpd semua yg mendoakan perjalanan kami

    ReplyDelete
  8. InsyaAllah...semoga selamat sampai ye abg,long

    Tiga hari dalam hidup

    ReplyDelete
  9. semoga perjlanan selamat n dimudahkan

    ReplyDelete
  10. Weyyy! awat tak habaq hang orang Parit Buntaq?

    Tang mana?

    Tg Piandang? Parit TokNgah? Titi Serong?

    Kak Azie selalu lepak Taman Damai.

    “Sampai hati HANIS AZLA buat aku menangis berkali-kali...”

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.