OSBON JUARA MAHARAJA LAWAK. ..?

Friday, December 30, 2011 PCL 10 Comments

..malam ni,  Maharaja Lawak Akhir. ...juaranya adalah OSBON? ???


hehe..ni cuma ramalan Darwisya je pakngah aka PCL....cmne bole caya ke?


Published with Blogger-droid v2.0.2

10 comments:

  1. camana nak consentrate tgk MLM..tv kat kedai mkn ni kechek sgt...jauh lak tuh..

    ReplyDelete
  2. blogwalk lagi lawak...

    haha

    ReplyDelete
  3. I nak OSBON menang tapi nampak gaya macam BOBOI la tuuu...

    ReplyDelete
  4. alamak boleh jadi nujum diraja lae.. yupppp OsBon juara..

    ReplyDelete
  5. salam...

    memang dah jadi juara pun..tahniah os dan abon...u all memang hebat..!

    ReplyDelete
  6. PCL..dah menang pun osbon..

    ReplyDelete
  7. @Acik Erna: sememanya ramalan ank buahku benar belaka...

    ReplyDelete
  8. kemenangan yg mmg dijangka lah pcl..
    tahniah osbon

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.