Pak tongko a.k.a. Cakoi

Saturday, December 03, 2011 PCL 12 Comments





wallawey! ...sedap gak kalau pepagi ni ekserses mulut n rahang...wuhuuuu, tak sempat nak jogging kaki tangan... emm cmni pon jadik...

kalaulah aku makan kau masa panas2 tadi kan sedapppp....


"Wallawey woot..woot!! Blogging Mau Ikhlas..Terima Kasih baca-baca di sini"

12 comments:

  1. lama dah tak makan sedapnye ;)

    ReplyDelete
  2. hahaha....
    sedap kowt makan bnde nieyh!

    ReplyDelete
  3. uishh sedap nie
    dah lama juga x makan
    disini payah nak dpt :)

    ReplyDelete
  4. HEHEHE okla tu PCL buat senaman regangan mulut.

    ReplyDelete
  5. lama x mkn..sedapnya.
    hari tu dpt mkn pon..tp sekayanya x de..x ummpph

    ReplyDelete
  6. Pagi2 dah makan cakoi? :)

    ReplyDelete
  7. cakoi i called it cangkul
    memang sedap :)

    ReplyDelete
  8. peberet nie pcl..sedap...:)

    ReplyDelete
  9. Heheee...sedap makan panas-panas

    ReplyDelete
  10. Ngences tengok kueh cakoi tu...

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.