REMAJA .... KU PERNAH MERASAI

Tuesday, December 06, 2011 PCL 10 Comments

Nah! Di sini ku berdiri...
Kau akan melalui...
Ku pernah merasai...

gambar hiasan :
masa pcl bujang....tapi masa tu bukan "pcl" la..ada lain gelarannya (?)..huhu.

p/s : ...hari minggu, takdak lain kejanya...asyik dok 'kilat' motor ja...haha.




"Wallawey woot..woot!! Blogging Mau Ikhlas..Terima Kasih baca-baca di sini"

10 comments:

  1. saya lak kilatkan kete..

    =P

    ReplyDelete
  2. sm kilatkan laptop bawu senang cari idea update blog..hehe

    ReplyDelete
  3. saya x der moto... :) tp saat ini saya rindukan suasana naik bas (yg tekan loceng) dgn kawan2..berebut beli tiket bila start cuti semester.... rasanya dah hampir 10 tahun sya tinggalkan kenangan itu...sejak kawin x penah naik bas lagi.

    ReplyDelete
  4. masa remaja aku yang penuh dengan cerita suram.... sedih bila di fikirkan balik.

    ReplyDelete
  5. Salam..ni PCL masa bujang ke?.hensem juga kan....:)

    ReplyDelete
  6. dak2 bujang dulu kalau petang,
    tak main bola,gosok motor..
    tu je la..

    budak2 sekarang
    cyber cafe,tengok tv,main game..
    tak de berpeluh langsung..
    sebab tu ramai gemuk2..
    hehehhe

    ReplyDelete
  7. hensem gilerr mse mude mudi dlu abh PCL ni ^^

    ReplyDelete
  8. fuhhh!! encem nye PCL nie...heheheee

    ReplyDelete
  9. wow..taon 96 mawa bru 6taon..hihi

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.