Sarapan Pulut Durian @Damansara Damai

Sunday, December 11, 2011 PCL 4 Comments



assalamualaikum...dari Alam Budiman Shah Alam, petang semalam kami terus ke Damansara Damai Petaling Jaya dan bermalam di rumah makcik pcl iaitu acik Lela n suaminya acik Mukri..

lesu seluruh badan sebab dah keletihan bermandi manda kat lagoon...meriah sungguh, emm. ..meriah lagi kalau dapat merasakannya..ehem ehem!

malam tadi dah makan, pagi ni nak lagi....



ada yang tak suka durian?....emmh memang rugi...rugi.
dalam family ktorg...semuanya takde pantang durian, pantang jumpa je...especially family pcl la..

makan dulu baru sambung entri...ok layannnn!

Published with Blogger-droid v2.0.1

4 comments:

  1. perghhhh...!! meleleh air liur tengok... dah la durian tu peberet deno... ada pulut pulak tu... slurp! sedap! :)

    ReplyDelete
  2. sedapnya.. erm.. seb baiklah x boleh nk mkn buat masa skrg ni... telan air liur jela..

    ReplyDelete
  3. Kakak semua yg dari durian suka melainkan tempoyak belum belajar lagi.

    Betul rugi siapa tak makan durian hihi...

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.