Setia..

Thursday, December 15, 2011 PCL 6 Comments

'' ..jemari mulus menggaru2 kepalaku,sudah lama aku tak ke sana..lupakan saja kisah lama tuh..."

"mula-mula sedikit okay...acap kali semakin okay...sebulan sekali dah jadi kemestian...kalau tak kepala ku jadi pening....teringin jugak nak simpan rambut panjang ke bahu...tapi rambutku bukan jenis begitu...lupakan saja niat itu...aku lebih selesa begini..selepas kawen dan sehingga kini, mamadiana lah tukang gunting yang setia.."

p/s: kalau taknak jeles-jeles..belajar la guntingkan/cuci rambut suami awak tu...


"Wallawey woot..woot!! Blogging Mau Ikhlas..Terima Kasih baca-baca di sini"

6 comments:

  1. hahaha...untung mamadiana pandai menggunting...jimat duit suami...:)

    ReplyDelete
  2. @JunAina:memang menjimatkan...tak semua lelaki suka gunting kat kedai (barber).

    ReplyDelete
  3. kena p beli mesin gunting rambut ni...senang nak mesinkan je anak2 bujang & bapak bujang di rumah ni...heee

    ReplyDelete
  4. rambut suami ratu sng je..guna mesin tapak 1 atau 2...gondol sudah :) pcl ni mmg pasangan bahagia la.. i like...

    ReplyDelete
  5. aku suruh isteri potong rambut aku pakai mesin je
    senang dan menyenangkan
    huhu

    ReplyDelete
  6. gunting sendiri lagi feel. jimat pun jimat.

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.