Suara Seksi ...

Tuesday, December 13, 2011 Nazlee Ismail 3 Comments

assalamualaikum,


...hemmm  ehemmm.., kalau korang boleh dengar..., suara aku mesti lebih bagus....bagus dari suara Dato' Ct masa menjadi juri (MLM minggu 6 http://youtu.be/GHX8mx1qK7I  ) dua minggu lepas...bila bercakap pon dengar mcm dia nak menangis jer...hah ! kesian ..

...gara2 main air mandi manda, makan banyak durian, main bowling ...emm tidur kelewatan, jenjalan sampai lebam kaki , so memang patut 'mendapat' la...

masya Allah, habess.. sakit2 badan ku ini....

Aku menaip dalam keadaan demam dan batuk....harap cepat sembuh..mudah-mudahan jangan sampai saat hari Perjumpaan Blogger 18 hb nanti...aminn.

..kalau tak, terkilan la aku nak jumpa bloggers hebat kat sana .


p/s...masa lagi sihat la kena beringat selalu...kan !






"Wallawey woot..woot!! Blogging Mau Ikhlas..Terima Kasih baca-baca di sini"

3 comments:

  1. PCL dgn anak-anak ke Sunway Lagoon. Best... kakak suka!! Durian...lagilah kakak suka hihi... tapi itulah PCL makan/mandi-manda tak henti dapatlah 'upah' sikit...

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.