Transformasi Rintihan Isteri...

Thursday, December 22, 2011 PCL 13 Comments

kalau lapar cepat je balik rumah...cari makan! lauk tak sedap pon tak apa..

kalau kenyang, sempat lagi tuh sembang borak sakan dengan kengkawan...sampai takde masa untuk esok!

emmmh...tak ingat ke!!



..orang di rumah setia menunggu depan hidangan..

nanti kecik pulak hati dia...penat-penat dia masak untuk kamu-kamu yang tersayang...

kenapa lah kamu buat macam tu selalu WAHAI SUAMI's !!


p/s...Jadilah Suami/ketua keluarga yang sentiasa mendapat pujian tertinggi dari isterinya sendiri.




"Wallawey woot..woot!! Blogging Mau Ikhlas..Terima Kasih baca-baca di sini"

Published with Blogger-droid by p@kcikLie v2.0.2

13 comments:

  1. ramai suami yg lupa atau saja2 ambil ringan akan hal ini.. perasaan kawan2 lbh perlu dijaga jika nak dibandingkan dgn perasaan isteri atau keluarga sendiri... opsss tp suami saya lebih mementingkan isteri dan anak2... Alhamdulillah

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah..
    peringatan buat PCL tu..dan para suami diluar sana..
    jaga hati isteri ye..
    akak dah tkde suami so masak untuk anak2 je..seronok bila tenguk anak2 berselera manak masakan ibu..

    ReplyDelete
  3. bagus peringatan ni.. harap2 ramailah suami2 yg membacanya..

    ReplyDelete
  4. Alangkah baiknya jika suami sentiasa sedar yang dirinya sentiasa ditunggu isteri dan anak-anak di rumah.

    ReplyDelete
  5. Alhamduilah dapat suami yang memahami..

    ReplyDelete
  6. ingat tu wahai suami2..:)

    ReplyDelete
  7. SALAM,
    APAPUN MASAKAN DI LUAR TU, MASAKAN ISTERI LAGI SEDAP ...

    ReplyDelete
  8. dengar tu suami2 nasihat dari abg.long

    ReplyDelete
  9. Baguss banget... ingat mengingati...

    http://nurqasehbiz.blogspot.com/2011/12/gathering-di-musollah-ehsan-bbb.html

    ReplyDelete
  10. aku pernah dapat nasihat dulu2
    walau kenyang sekali pun
    balik rumah kena gak makan macam biasa
    senang dan mudah tamatkan segala cerita

    ReplyDelete
  11. @QueeN TerataI: syukuru alhamdulillah.
    @nyanyisunyi:kalau nk tau lagi...rmh kita tu umpama syurga dunia..

    ReplyDelete
  12. @Yatie Awang:
    @diana:
    @Hanis Azla: harap para suami cuba buat yg terbaik semampu mungkin..

    ReplyDelete
  13. setuju cik li!!!! hehe.. nanti kalau ada tips kongsi ngan saaya yer.. nak jadi suami yang baik.free2 jmput singgah blog sy entri baru: BERTEMU MAYA ATAU NYATA??? (sedikit review gathering harituh) lamabat sbb baru balik dari paka 4 hari.. hehe

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.