Wordless Wednesday - Hanya Aku Cinta Kau Seorang

Wednesday, December 14, 2011 PCL 16 Comments

Assalamualaikum wbt,





...pepagi tekak dah terasa perit sangat...MC ! , no..no..no..

Published with Blogger-droid v2.0.2

16 comments:

  1. Kakcik tak boleh makan gula2 hacks, nanti sakit kepala. :)

    ReplyDelete
  2. SALAM,
    MOGA KESIHATAN TIDAK TERUS TERGANGGU. JANGAN MINUM TEH AIS PULAK !

    ReplyDelete
  3. Waalaikumusalam PCL

    kena minum air kosong banyak tu...

    terima kasih
    Wassalam

    ReplyDelete
  4. ....salam PCL...banyak makan durian kot??
    papepun semuga semakin okay...
    amin.

    ReplyDelete
  5. Bancuh madu 1 sudu dgn air suam dan minum InshaAllah

    ReplyDelete
  6. @kakcik: mmg ada yang tak suka bau dan rasanya...tak sama rasa mcm dulu2..
    @luahfikiran: Terima kasih pesanan Dato' tu insyaaallah..
    @atuk: itu sudah semestinya, atuk..terima kasih jg...Salam.
    @mamaijat: aminn...mungkin salah satu sebabnya...terima kasih.

    ReplyDelete
  7. lama xmkn gula2 hacks nie..huhu..minum air suam bnyk..panyang ais..moga cepat sembuh pcl

    ReplyDelete
  8. acu tak suka hacks hitam...

    ReplyDelete
  9. Sy selalu layan strepsil je. Huhuhuhu!

    ReplyDelete
  10. HACKS... Hanya Aku Cinta Kau Seorang .. HEE

    ReplyDelete
  11. Hehehe... PCL nak tahu tak pagi tadi hampir kakak buat N3 sama tentang gula-gula Hacks ini...

    ReplyDelete
  12. @Marina Monroe: sudah diusahakan , insyaallah..terima kasih.
    @Tiramisu Fatiema: terima kasih TF....adik beradik LF ke? hehe
    @@cu SaYaNg: sama ngan Kakcik, tak suka...tp mamadiana plak teramat suka, pcl pon dah terikut sama..
    @Fara: mahal tu...
    @ieyza afieyna: org2 dulu mmg cmtu...ade2 je..hehe
    @Kakzakie:ada tindakbalas kimia tu kak..huh dasat !

    ReplyDelete
  13. suka yang cengkih..
    tapi dah tak jumpa kat pasaran..

    ReplyDelete
  14. tp xsuka gula2 ni walaupun 'ayat' nyer romantis gilos...

    ReplyDelete
  15. Saya pun minggu lepas bertemankan Hanya Aku Cinta Kau Seorang berwarna hitam. Alhamdulillah sudah sembuh.

    Moga PCL cepat sembuh juga ye.

    ReplyDelete
  16. perit tekak xleh minum ais, xleh minum n mkn msm :P

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.