Wordless Wednesday - My Kasih Sayang Edisi Khas 2011

Wednesday, December 28, 2011 Nazlee Ismail 9 Comments

pcl kesejukan....mamadiana steady  je !







"Wallawey woot..woot!! Blogging Mau Ikhlas..."






Published with Blogger-droid by p@kciklie  v2.0.2



9 comments:

  1. Assalamualaikum PCL

    mandi kat mana tu...

    Wassalam

    ReplyDelete
  2. @atuk:w'salam atok...jangan search tempat nih.."Lubuk Tupah".

    ReplyDelete
  3. muka sama, mcm adik beradik! terbaik. jodoh la tu. hehe

    ReplyDelete
  4. a'ah la mamadiana steady jer kan huhhu

    ReplyDelete
  5. bagus dan seronok lihat pasangan bahagia macam pcl ni
    moga dilimpahi rahmat selamanya

    ReplyDelete
  6. @emy|farid:syukur alhamdulullah..
    @mzhany: tu la pasalll!

    ReplyDelete
  7. @Citarasa Rinduan: terimas...
    @tehr: aminnn, alhamdulillah !

    ReplyDelete
  8. pasangan couple yang sweet..^^

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.