WW : Beringat-ingat Sebelum Terjadinya Tragedi...

Wednesday, December 21, 2011 PCL 23 Comments





Kejadian : memanaskan kuah sup lebih 3 jam di atas dapur



Published with Blogger-droid by PCL.

23 comments:

  1. syukur alhamdulilah. .terselamat dari musibah.

    ReplyDelete
  2. erk...nape smpai jd camni??? salah periuk kah atau salah sup tu??? hehe

    ReplyDelete
  3. @gedek!:haha ..sup power, ekor ayam je..huhu.@Mrs Sufatiha Nur: kecuaian yg menginsafkan...bikin kaget! busuk hangit satu rumah...
    @Eera Shera: selepas 3 jam baru teringat...ish..ish..

    ReplyDelete
  4. Alhamdulilah..pasnie kena hati-hati

    ReplyDelete
  5. ni mesT kes lalai hingga terlupa..huhu dahsyat!

    http://syanpunyabelog.blogspot.com/2011/12/word-less-wednesday-24-foggy-day-and.html

    ReplyDelete
  6. Sykur alhamdulillah terselamat..lain kali kena hati2 ye.

    ReplyDelete
  7. @Tiramisu Fatiema: yes ..kena hati2..tq TF,
    @KaK LimAh Si SupiR: ini bukan angkara amok ! haha..
    @Maii Yusre: memang..menginsafkan, syukur sangat..
    @Syan_Neesa: sesungguhnya..
    @Acik Erna: ok, Tq..

    ReplyDelete
  8. kejadian sama berlaku raya lepas.Tuan rumah sebelah rumah pi raya terlupa kuah laksa atas dapur.Jenuh panik juga kami cari punca bau hangit.Macam macam andaian yang dibuat.

    ReplyDelete
  9. Ya Allah.. sampai mcm tu sekali.. mujur tak apa2.. Alhamdulillah..

    ReplyDelete
  10. Subhanallah...mujurlah tak berlaku kebakaran di dapur..akak sendiri pernah masak air hingga kering..gara2 lupa..faktor usia agaknya..

    ReplyDelete
  11. bila ni?ehmm periuk tiruan kut..

    ReplyDelete
  12. nasib baik tak kejadian buruk
    yang berlaku...alhamdulillah!

    ReplyDelete
  13. Uish....sampai mcm tu sekali ke? Bhy klu biar periuk kering dr airnya...mak aih...

    PCL, mmm....better hati2 ya! Menakutkan!

    ReplyDelete
  14. panaskan sup smp 3 jam? nasib baik xde kebakaran.. mungkin apinya kecil.. mak saya pun pernah jadi mcm ni tp api menyambar sampai ke syiling.. nasib baik jiran sebelah nampak kalo tak xtahu ape jadi...

    ReplyDelete
  15. Perghhh...boleh berlobang bontot periuk tu PCL. Nasib baik tak berlaku kemalangan.

    ReplyDelete
  16. aduuyai!..malunya aku, tapi rasa bersyukur itu telah mengatasi segalanya..SYUKUR ALHAMDULILLAH !

    ikuti kesahnya di entri baru mamadiana..

    http://mamadianasajacaripasal.blogspot.com/2011/12/detik-cemas.html

    ReplyDelete
  17. alahamdullilah syukur tak berlaku perkara yang tak diingini.Saya pun golongan cuai jugak ! kalau nak keluar rumah - dah kunci - masuk semula re check...

    ReplyDelete
  18. Dahsyat!! Sampai berlubang :O Mcm mana pulak ngan dapur unlce masa ni? Sup tak mengalir ke bwh ke?? Huhuu.

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.