WW : Salam Bersambut, Ukhuwah Bertaut

Wednesday, December 21, 2011 PCL 16 Comments

tahu sebut nama  je sebelum ni...kepada pembawa si buah kundang ini....terima kasih diucapkan.


Published with Blogger-droid by pCL v2.0.2

16 comments:

  1. Buah kundang ni kalau dapat yang manis, sedap. Kalau masam tu masam tu, uuh masam betul

    ReplyDelete
  2. tak suka makan...herkkssss...

    ReplyDelete
  3. mcm pernah makan..masam kan?

    ReplyDelete
  4. SALAM,
    MAKAN TAPI TAK LE SUKA SANGAT,

    ReplyDelete
  5. sedap dimakan cecah dengan kicap+gula+cili api. Kecur dah air liur ni.

    ReplyDelete
  6. Kakcik sempat merasa sebiji bila diyakinkan buah itu tak masam. :)

    ReplyDelete
  7. Saya rase sebiji dulu, manis, lepas tuh 2 biji lagi..heheheheh

    ReplyDelete
  8. yatie suka sangat abg.long buah ni..

    ReplyDelete
  9. Sapa bawak eh? ACIK ERNA rasanya...

    I rasa 3 biji!

    ReplyDelete
  10. ini Mak or Acik Erna yg bw..1st time sy mkn yg manis mcm neh. x masam langsung...shedappp kan? anak2 dara Kak Ain syok ajer melayan...ahahhah

    ReplyDelete
  11. Assalm ..acik sendiri pu tak de gambar gambar makan yang dibawa..kalut tak sempat nak ambik..he he..terima kasih suka kannya..

    ReplyDelete
  12. @Acik Erna: owh buah kundang kepunyaan acik erna ea..TQ.

    ReplyDelete
  13. dah lama tak makan buah nie

    ReplyDelete
  14. Kakak ingatkan ciku tadi... sebab dlm gambar nampak besar-besar...

    ReplyDelete
  15. uiiii sedapnya buah nie... alahai ni nak kena suruh en. hubby cari ni.. hehehehe

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.