Ada orang cakap, malam itu penuh dengan kejahatan .

Monday, January 23, 2012 PCL 4 Comments

Assalamualaikum..

Hanis umairah kata dia tak boring dah duduk dalam rumah tak ke mana mana pon takpa..sebab ada sepupu dia, Adlina yang datang bercuti di sini sempena TBC.

Yang bosan terlebih pulak adalah maktok dorang..MIL pcl la, semalam nak pergi memancing tapi dah letih sangat badan nih. Nampaknya malam ni kena kotakan lah apa yang dijanjikan...

Kalau pergi memancing waktu siang panas panas ni kesian pulak kat mamadiana...dia bukan tak minat memancing tapi cuaca panas cmni boleh buat sakit kepala...tu pasal la kalau nak ajak mamadiana 'jalan jalan',  waktu yang sebaiknya adalah malam...(ada orang cakap, malam itu penuh dengan kejahatan !!)

Sedang memikir apa nak buat supaya waktu yang terluang ini supaya tidak menjadi bosan..

ada idea ??  hurm ..tak kan nak main masak masak je kot ! haha..

Published with Blogger-droid v2.0.3

4 comments:

  1. bace buku sampai tetido..hehe

    ReplyDelete
  2. camping tepi rumah. hehe

    ReplyDelete
  3. salam PCL.. hehe.TBC ni rehat umah jer. hehe.. bukan senng nak dpt cuti pnjng. hehe... PCL sy memang pemalu.. haha.. jumpa aritu pun memang ckp x banyak.. hehe. maaf lately jrg singgh blog, kekangan sedikit.

    ReplyDelete
  4. haha
    tak boleh nak bayang satu keluarga main masak2 kat tepi rumah

    tapi kalau buat bbq, bagus juga tu
    hehe

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.