Apam Serabai & Kuah Durian

Wednesday, January 18, 2012 PCL 8 Comments

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh !


...mana nak cari kat Banting ni...pasar malam pon tak dak !!

by google



 "Wallawey woot..woot!! Blogging Mau Ikhlas..Terima Kasih baca-baca di sini"

8 comments:

  1. Sedap tu, baru buat hari minggu lepas. Sana sini durian......huhu.....kolestrol...

    ReplyDelete
  2. kesiannya saya..tak penah makan pun..huhu

    ReplyDelete
  3. amboii pcl..makan tak ajak org..

    ReplyDelete
  4. Salam,
    Kuah durian sahaja dah mencukupi bagi LF .

    ReplyDelete
  5. wahhh....macam bez je...tp tak pernah makan....bleh bgtau kt mana leh dpt ni???nk cr gk la...

    ReplyDelete
  6. dulu masa keje intel kedah ramai suke kueh ni.rara dgr nama pon dh takut.

    ReplyDelete
  7. peehhhhhhhhhhhhhhh
    nampak sedap..
    ayu belum try

    ReplyDelete
  8. KUIH NI BIASANYA DIMAKAN SEMASA ADA KEMATIAN.. SEBAB APA MAKAN SERABAI? ADA ORANG KATA SEBAB YANG DI DALAM KUBUR TU SUDAH SERABAI.. ADA KE PATUT?

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.