Bagus juga ada bisnes cuci cuci..

Saturday, January 28, 2012 PCL 8 Comments

Lokasi : Kedai cuci kereta jalan Kancung, Banting Selangor.


di maklumkan harga cuci kereta dah naik harga sebanyak Rm2 mulai 16hb Jan 2012 daripada harga asal.

yang leceh tu tuan kereta ni sendiri dah ada sifat malas nak cuci sendiri...lagipun tekanan air di kediaman ini terlalu rendah membuatkannya sebagai alasan untuk beralih arah kepada ingin membantu bisnes cuci cuci yang dimiliki oleh orang Melayu sepenuhnya.


ok tak alasan ni?


p/s : buat apa yang anda suka.


Published with Blogger-droid v2.0.4

8 comments:

  1. cakap je memang malas...hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. klu cakap nk bantu depa punya biz, insyaallah dpt pahala...hehe

      Delete
  2. PCL ok boleh diterima..he he

    ReplyDelete
  3. gunakan aje kemudahan yg ada asalkan cepat...

    ReplyDelete
  4. abah deno cuci kereta sendiri :)

    ReplyDelete
  5. Salam,
    PCL, jom kita kongsi buka business cuci kereta ... Ada ke kawasan lapang kat sebelah rumah tu ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. lapang sangat kaw. sini...bila kita nk buat MOU...haha.

      Delete
  6. baek cuci sendiri puas ati walaupun penat

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.