ehh sedap pulak sesekali makan siput Lala...

Saturday, January 28, 2012 PCL 7 Comments

Lokasi : Rumahku syurgaku.


semalam dah tanya...nak masak lauk apa hari ni, terima kasih pada mereka yang sudi maklum balas...

ikan, udang, ayam..daging semunya dah bosan...tolak dulu buat sementara waktu.


lain pada tu cuma ada Lala...la la laaaa.. sekilo Rm7.90

mamadiana buat lala masak cili kering.........emmm yummmy!!!


steam boat perasa tomyam putih, bebola ikan dan cendawan buat dirinya sendiri, sebab dah lama teringin katanya...


tapi rasanya belum tahu....2.30pm belum makan tengahari, tak terasa lapar lagi nih...awatnya!!


Published with Blogger-droid v2.0.4

7 comments:

  1. fuh! nampak sedap ler.. share kat era siket.. hehe XD

    ReplyDelete
  2. uishh..teringin pulak tengok..Pcl..lala tu kalau masak lemak cili api sy suka..yummy

    ReplyDelete
  3. saya lebih suka kerang dari lala..
    lala macam tak puas makan.>:P

    ReplyDelete
  4. terbukti mmg menyelerakan...masa mkn td dah puji mamaD melambung2...

    ReplyDelete
  5. waaa....lala jugak dipilih?haha setail setail :)

    ReplyDelete
  6. hari2 mkn ayam, daging, ikan memang jemu. sesekali pekena lala memang sedap jgk kan..hrmmm...teringin pulak.

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.