Orang yang sibuk selalunya nampak bising, orang bekerja diam diam sahaja

Wednesday, January 25, 2012 PCL 11 Comments

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh !

Salam kembali bertugas....

jangan moody2 bagi yang bekerja tuh....buatlah  kerja seikhlas hati, kalau tak pun silalah mohon  sambung cuti lagi, ofis senyap sunyi walau ramai yang dah ada kat sini..

mutiara kata : Orang yang sibuk selalunya nampak bising, orang bekerja diam diam sahaja


 "Wallawey woot..woot!! Blogging Mau Ikhlas..Terima Kasih baca-baca di sini"

11 comments:

  1. kalo 2-2 maka bising dan diam sekali la yer.. selamat bekerja.. mmg semangat je nak dtg kerja arini.. sbb boss cuti panjang maka tiada tekanan... yehaaaaaaaaaa.. ehehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. "kucing tiada maka tikus menari nari"...hehe

      Delete
  2. betullah hari ofis sgt sunyi.. selamat bekerja juga..

    ReplyDelete
  3. lebih naik buat kerja dengan diam...tup tup dah siap haaa..
    pagi Abg.long

    ReplyDelete
  4. Assalam , begitulah lumrah..keadaan yg sama berlaku di opis ierda. Sebenarnya orang yg bising tu dia nak menutup yg dia tak wat keje pon...tapi ada gak orang yg diam tu dia malu or tak tau nak wat apa -apa kerja kot....

    pucuk pangkalnya niat seseorang tu...bekerja biarlah ikhlas dan kerana Allah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju sangat...biarlah ikhlas yg tak ditunjukkan .

      Delete
  5. saya senyap sebab telinga tersumbat dengar lagu.. hehehe..

    ReplyDelete
  6. Salam rabu pcl..selamat bekerja...

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.