Pesanan : Buat Pemeriksaan Tong Gas Di Rumah Anda!

Monday, January 23, 2012 PCL 5 Comments



Assalamualaikum...

harus beringat sebelum terjadinya sesuatu yang tak diingini..malang memang tak berbau, bukan keselamatan di jalan raya saja perlu diambil kisah..

kat mana mana pun sebenarnya.

pcl dah terkena sebelum ni...sungguh menakutkan, tak mau perkara sama berulang lagi, pcl sendiri buat pemerikasaan di dapur kalau ada yang kelupaan sebelum meninggalkan rumah.

sekali kena memang beringat selama lamanya...(terlupa tutup api dapur gas).

pesanan :

haa...ni ada satu lagi , paip getah untuk gas dan kepala tong gas...dah berapa lama tak periksa?

pergi rapatkan hidung anda sekitar tong gas tu...ada bau gas tak, kalau kuat baunya tu pasti ada kebocoran di mana mana...

apa lagi tunggu,  segera tukar la...jangan kedekut dalam perkara keselamatan ni.

Sayangi keluarga dan harta benda anda.

ikhlas dari pcl..


Published with Blogger-droid v2.0.4

5 comments:

  1. sekarang juga nk pi periksa :)

    ReplyDelete
  2. bahaya kann..
    tapi minggu lepas asben saya pun baru jer periksa...sbb mcm ada bau gas jer...

    ReplyDelete
  3. okes...pg periksa skrg gak...tq for reminder...

    ReplyDelete
  4. Lama dah tak check..nt kita check ^_^

    ReplyDelete
  5. waaaa...bagus2.....tq kerna ingatkan bro!

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.