Santai Di Laman Dapur

Sunday, January 15, 2012 PCL 4 Comments




dah lama tak ke Laman Dapurku...

rupanya masih ada serumpun pokok tebu di situ..

tergerak hati,  ambil parang teruskan niat..

niat nak eksersize. ...menguji kekuatan gigi ambe nih..mamadiana nasihatkan "baik tak payah...nanti habis patah semua gigi tuh.."

hurm...tak comey dah bila senyum..:-(

haha ni lah aktiviti petang nih, makan tebu di belakang rumah sambil berehat2 dengan famili..

ok bai2.

Published with Blogger-droid v2.0.3

4 comments:

  1. klasiknyer hidup.best lah.lama tak duduk kat rumah yang ada "tanah" :"(

    ReplyDelete
  2. wahhhh bestnyaaaa PCL sekeluarga layannnnn tebu freshhhh gitu ... mmg tringat zaman kecik2 dulu la..main siat2 kulit tebu pakai gigi je ...

    ReplyDelete
  3. DULU KECIK2 RAJIN KUNYAH TEBU.. SEKARANG MINUM AIR TEBU JE.. ;)

    ReplyDelete
  4. dah lama tak makan tebu....

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.