Sarapan di mana?

Sunday, January 22, 2012 PCL 4 Comments

Assalamualaikum...


Di Banting sekarang ni hujan mulai turun...tak lebat,  cukup untuk menyejukkan keadaan dan melaparkan perut..

anda bersarapan di mana...adakah anda sedang dalam perjalanan ke rumah blogger Akuzle di Shah Alam?

hati hati memandu dalam perjalanan ke sana ok!


pcl, nampak gayanya ke kedai mamak ler....ibumertuaku nak makan tosei.

nak buat sendiri memang tak pandai...tangan tak berbulu lebat...mana nak sedap kan...haha eyee! !!


sejujurnya anda bersarapan di mana?...sedap ke?


Published with Blogger-droid v2.0.3

4 comments:

  1. Alhamdulillah. Awan sarapan di rumah saja. Makan roti canai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok, dah kebiasaan org kita mmg sedap mkn di rumah.

      Delete
  2. hujan ek belah sana...
    yatie hari ni sarapan di rumah aja...tadi beli nasi lemak je

    ReplyDelete
    Replies
    1. pasal link tu nt pcl tukarkan..skrg ni ada kat luar lg...nasi lemak 2.0. !

      Delete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.