Tangkap leleh : mari menyicah...

Tuesday, January 31, 2012 PCL 13 Comments



Lokasi : rumahku syurgaku


Assalamualaikum,

...balik dari kerja dihidangkan pelam@mangga lemak manis...nak menyicah, tak bestlah. ..dah kuning sket isinya..

patutnya semalam lagi yang sedang sedang keras isinya cmtu..

Rm7/kg...tak mahal sangat...beli kat pasar malam Banting.

p/s....saja je tayang kat sini...tak baik ke?,...am soriiii. .!!


Published with Blogger-droid v2.0.4

13 comments:

  1. eeeeiiiiii...menci tau...tak baik...ni air liur dah berjejes2 ni....tapi akak tk suka mangga maasam..suka yg lemak2 atau yg manis..walaupun ms mengandung dulu tetap tk suka yg masam...

    ReplyDelete
  2. hihihi...sedapnya...terliur kita kat seberang nie melihat...

    ReplyDelete
  3. PCL saje la tuh nk buat siswi terliur..hahaha..
    nasib bek bru beli asam kt kedai..huhu.. :)

    ReplyDelete
  4. aiyok,mengidamnya n teringat dekat umah nak mkaan benda2 cm ni.hoho

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum PCL....wah buat terliur jer bila tengok mangga tu...:)

    ReplyDelete
  6. tak terliaur lah abg.long hhaaa...kurang minat asam2 ni

    ReplyDelete
  7. hari tu mkn jeruk mangga..siap tapau lagi..

    siapa yg buat tuh?...

    ReplyDelete
  8. khusyuk sgt tgk gmbr sampai xsedar air liur kuat opsss

    ReplyDelete
  9. Aduuuuiii, PCL ni... Dahlah time ma buka blog ni dekat kul 12malam... dia bawak pulak citer kul 4ptg punya...! Terkecir liurlah.... hahaha...

    ReplyDelete
  10. perghh....sedapnyeeeeeee~~~~~

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.