Teka teki naga terjawab...

Saturday, January 21, 2012 PCL 7 Comments

Salam cuti satu Malaysia...owh ada orang bekerja ke hari nih?

atau dah ondeway balik kampung!

pergi mana mana nampak merah jer....sana limau sini limau..

sesekali nampak naga...(mitos).

ada satu teka teki yang dulunya aku tak terlintas nak jawab..

"binatang yg hanya muncul pd musim tertentu saja,...makin panjang badannya maka makin banyak jumlah telur dan kakinya.."

lama betul memikir dan bila nampak tarian naga kat TV....hurm! baru perasan,  ada betulnya dan relaven soalan teka teki tu...semua yg main tarian naga tu adalah lelaki...

Published with Blogger-droid v2.0.3

7 comments:

  1. dah folow sini dr segmen geng blogger :-)

    ReplyDelete
  2. suka juga tengok tarian naga, cuma tak berapa suka muziknya..kuat sangat bingit telinga hehehe

    ReplyDelete
  3. ooopsss...lupa tolong tukar link yatie ek..http://watieawang.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. tag anda utk giveaway ;-)

    http://speciousuri.blogspot.com/2012/01/candid-photo-giveaway.html

    ReplyDelete
  5. Naga yang tak pandai mengeram telur
    Dari dulu sampai sekarang tak pernah menetas
    Huhuhu

    ReplyDelete
  6. xpenah tgk tarian naga live... :(
    selalunya tgk tarian singa jer....

    ReplyDelete
  7. my son suka tgk tarian naga tu.. suka dalam takut... hehehe

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.