Tongah hari...Tongah Paneh !!

Friday, January 06, 2012 PCL 15 Comments

...ingatkan nak poii nismilan ujung minggu nih.....tengoklah cmana,  ada tak  signbord ni lagi..



ha ha...kalau kat Penang ka, Kedah ka ..atau Peghelih ka.......memang depa "haru"...P.MAMPOS !!



 "Wallawey woot..woot!! Blogging Mau Ikhlas..Terima Kasih baca-baca di sini"

15 comments:

  1. haha..bikin panas tgk senbod tu..

    ReplyDelete
  2. kalu boleh pusing kot lain, mmg tak lalu arah p.mampos tu.. he..he..

    ReplyDelete
  3. biaq btoi senbod tu pak cik???

    http://qurratulain-pagaremas.blogspot.com/2012/01/drama-yang-realiti.html

    ReplyDelete
  4. ishk..ishk..ishk..apa apaan..

    ReplyDelete
  5. yang bagi nama tempat tu mesti marah kat penduduk kawasan tu.. hahaha..

    kat johor ada tempat nama punggok.. kalau orang utara paham la kot naa..hahaha..

    ReplyDelete
  6. MEMANG TAK LALU LA JALAN NAK PI MAMPOS TU..EJEKEKEKEK

    ReplyDelete
  7. hahahaha...

    pelik pulak signboard tu..ade ke nama tempat tu?

    ReplyDelete
  8. P. MAMPOS TAK MENAHAN.. HAHAHA..

    ReplyDelete
  9. err betol ke?ke edit ni?hehe

    ReplyDelete
  10. aik, betul2 ada ke ni?
    macam pelik je nengok

    ReplyDelete
  11. betul ke ada signboard ni kat sana? hehehe

    ReplyDelete
  12. haha..betul2 ada ke signboard ni...heee~

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.