Wordless Wednesday - ceria..

Wednesday, January 04, 2012 PCL 10 Comments

Published with Blogger-droid v2.0.2

10 comments:

  1. Selamat meneruskan sessi persekolahn. :)

    ReplyDelete
  2. SALAM,
    Teringat dulu2 ... masa anak2 masuk drj satu, ambil cuti ....berdiri di luar bilik darjah .. bila letih dan kehausan, pergi ke kantin. Tuan PCL macam mana? Tak ke sekolah ke hari ini?

    ReplyDelete
  3. @kakcik: kita doakan yang terbaik buat anak2..

    ReplyDelete
  4. @luahfikiran ... mari kita: sekolah dekat je dgn tempat kerja sy, lagi pun anak2 dah besar, bukan tadika / darjah satu....kalau sebelum ni lain la ..sama je semua makbapak cmtu...sempat lagi punch in sblm pkl 8 am.

    ReplyDelete
  5. seronoknya,hari pertama persekolahan...ceria semangat baru..^^,

    ReplyDelete
  6. mulai hari ini saya bermulalah kembali kerja-kerja pertukangan saya i.e tukang hantar dan ambil anak dari sekolah.

    ReplyDelete
  7. @Iffah Afeefah:bapanya pun..haha
    @aiEz: itu yg diharapkan berterusan sampai habis sekolah..
    @al-lavendari: haha, semacam je kita Tuan Hj..tukang jgk nih.

    ReplyDelete
  8. selamat kembali ke sekolah untuk anak dara PCL dn Mamadiana...

    akak dah tk yah g sekolah..anak pegi urus diri sendiri..

    ReplyDelete
  9. semangat nak pergi sekolah tu..hee~

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.