Wordless Wednesday - Mencari alasan dengannya...

Wednesday, January 04, 2012 PCL 11 Comments

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh !



sebab panjang aku malas nak pasang talinya..
sebab berat aku malas melangkah..
sebab  lain dari yang lain..aku malu jumpa guru dan kawan..
sebab jadi perhatian aku malas dah nak pakai  ni..
sebab tu jugak aku ponteng sekolah !


  "Wallawey woot..woot!! Blogging Mau Ikhlas..Terima Kasih singgah di sini"

Published with Blogger-droid v2.0.2 by PCL

11 comments:

  1. fullamak, panjang tu... alaa dah resmi manusia suka cari alasan,.. kalau x ada, sengaja diada2kan alasan..bijak plak otak berfikir tentang alasan tapi berfikir mencambah idea lambat la plak..

    ReplyDelete
  2. lain macam kasutnya tu PCL?unik..hehe...

    ReplyDelete
  3. eh2, lain benor kasut tu... heee... sape bleh pakai kasut tuh ye pakciklie? :)

    ReplyDelete
  4. mak aih..pjgnyer..kasut btol ke tu ek?

    ReplyDelete
  5. dah macam rupa lipan je..panjang bebeno..hehehe

    ReplyDelete
  6. panjang nya alasan d beri..
    sesuaii dgn gambaran kasut yg unik tu..

    ReplyDelete
  7. Sallam,

    Panjangnya, kasut menda neh?

    ReplyDelete
  8. KITA MANUSIA MEMANG SUKA MENCIPTA 1001 ALASAN.. TAPI LAGI PARAH KALAU DIRI SENDIRI SALAH TAPI MENYALAHKAN ORANG LAIN..

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.