Wordless Wednesday - PCL yang pendiam ?

Wednesday, January 11, 2012 PCL 21 Comments

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh !..

ada kalanya benar dalam kebetulan..





"Wallawey woot..woot!! Blogging Mau Ikhlas..Terima Kasih baca-baca di sini"

21 comments:

  1. saya ni kdg pendiam. kadang pembising.

    abis cemana tu PCL???

    ReplyDelete
  2. Mamadiana memang sangat pendiam. :)

    ReplyDelete
  3. hsbnd kaklimah pasti pendiam org ny :P

    ReplyDelete
  4. hmmm.. jap2 nak fikir.. saya dan suami siapa yg lebih pendiam ek.. he..he..

    ReplyDelete
  5. betolllll! laki saya bising...saya senyap, tapi saya bising dalam belog je, hehehehhe!

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum PCL

    pasangan bahagia....
    Insyaallah

    ReplyDelete
  7. hahahah..ya betul..sye memang bising PCL..baik kat umah ker..kat ofis ker..kat fb ke..same jek..laki sye senyap

    ReplyDelete
  8. PCL..dulu ye..acik memang pendiam..dah dekat 30 tahun kawen ni..dah sesama bising pulak he he

    ReplyDelete
  9. sy byk ckp...errr bkl suami pun laaaagi byk ckp... =)

    ReplyDelete
  10. @kakcik: kali pertama jumpa...menyesuaikan keadaan, tp tak sesuai2 sudahnya..insyaAllah, hopefully dlm masa terdekat ni kot.

    ReplyDelete
  11. Kami klu kat luar, dua-dua pendiam tp klu sesame sendiri....adehhh!

    ReplyDelete
  12. tapi kenapa saya dengan suami bila depan orang kami diam je..kalau sembang berdua,dua2 riuh..heheheheh

    ReplyDelete
  13. kalo 2-2 diam siapa pula yg nak memainkan peranan dlm menegur dan memberi nasihat dlm setiap apa yg dilakukan... suami saya agak pendiam tp saya takdalah bising sgt... bising bila perlu ajer... :)

    ReplyDelete
  14. Kak Aina dua2 banyak cakap tapi bila seorang lagi bercakap lg seorang akan diam jadi pendengar.

    ReplyDelete
  15. Oh... PCL kakak rasa tak pendiam sebab mamaD dah pendiam...nak balancekan situasi:)

    ReplyDelete
  16. tapi kita kan PCL
    kat alam nyata pendiam sikit
    kat maya ..meriah sikit...hehe~

    ReplyDelete
  17. acu peramah
    pasangan acu?? belum tau lagi :)

    ReplyDelete
  18. jom ke blog cinnamon, ramai org ouji pcl. entri pagi...

    ReplyDelete
  19. adus.. gawat nih.. kadg2 pendiam kadg2 pembising.. mst pasangan cm tu gak nieh..hehe

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.