Belajar masak. ..

Sunday, February 05, 2012 PCL 6 Comments

Salam Sambutan Maulidur Rasul 1433H.


....kalau di rumah,  pcl suka cari sesuatu yang baru...walaupun bukan baru bagi mereka yang sudah punya pengalaman luas tentang masakan.


hari ni nak makan telur itik masak lemak....


tapi dah siap pun sebenarnya..bolehla kan.


tiada gambar untuk di tonton di sini...tengok gambar dalam majalah tu je lah.


Published with Blogger-droid v2.0.4

6 comments:

  1. telur itik masak lemak memang sedap!!

    ReplyDelete
  2. nak mintak cikit boleh bro? hoho

    ReplyDelete
  3. .....campur belimbing buluh lagi best!!!

    ReplyDelete
  4. telur itik?? telur asin jerr penah makan...salam maulidurrasul PCL...

    belum makan tengah ahri lagi sebab tak ada itik nak buat lauk hari ni..hihi

    ReplyDelete
  5. sy cuma suka telur asin je..yg lain2 tekak x lalu

    ReplyDelete
  6. emmm.... telur itik... mcm mana rasanya ya... deno biasa makan telur ayam.. :)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.