Blogger Ini Sungguh Sporting!

Tuesday, February 21, 2012 PCL 17 Comments

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh !

TERJAH  segmen dari Bicara Mak Dara ..http://www.bicaramakdara.com/2012/02/blogger-ini-sungguh-sporting.html




 ...Untuk saya tampilkan mereka , 10 Bloggers yang sungguh sporting...jeng jeng..."jangan cakap pakai hidung arr..sesuka kembang sesuka kempis"..


1. Ini Dia  2. Yang   3. Sangat 4. baguss , 5. dan best


6. termasuk 7. yang ni  8. sempoii  9. serius!! 10. mesti singgah.


PCL : ...Blogger bukan berstatus *blogger halimunan  itu sebenarnya adalah blogger sungguh sporting di blog saya..Terima Kasih...

*sering muncul diruangan komen saya.

  "Wallawey woot..woot!! Blogging Mau Ikhlas..Terima Kasih baca-baca di sini"

17 comments:

  1. yatie pun ada abg.long...mekasih, nanti nak terjah blog lain tu

    ReplyDelete
  2. tahniah kepada 10 yg pakcik lie senaraikan...bertuah mereka kan..

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum pcl,terharu pcl senaraikan blog aie juga...:')

    terima kasih ye pcl,blog pcl pun terbaik...banyak info yg bermanfaat...:)

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum PCL...selamat bersegmen yer...:)

    ReplyDelete
  5. waaa.. kena jd blogger sporting gk nie..hihi

    ReplyDelete
  6. salam pcl..selamat bersegmen..ade jugak terselit tuh..thanks..sebgai teman blogger kena sokong antara satu sma lain kan.moga pcl suksess ya..

    ReplyDelete
  7. assalamualikum...terima kasih PCL kerana masukkan blog saya =)

    moga PCL terus sukses utk menjadi blogger otai!! =)

    ReplyDelete
  8. HEHE.. YANG "MESTI SINGGAH" TU MACVAM KENAL JE.. ;)

    ReplyDelete
  9. singgah sini dari segmen mak dara

    ReplyDelete
  10. rajin ciklie join segmen2 nih..

    ReplyDelete
  11. SELAMAT BERSEGMEN..(btol ke ayat ni?)

    ReplyDelete
  12. saya sangat terharu..
    thanks PCL

    ReplyDelete
  13. Kreatif cara PCL memperkenalkan blogger2 itu. :)

    ReplyDelete
  14. Terima kasih kerana sudi join segmen picisan mak dara ini ya.. mak pasti semua blogger yg tersenarai di atas pasti rasa dihargai .. =)

    ReplyDelete
  15. wah...bestnye geng2 yg dpt compliment dr PCL...moga bloge PCL akan meletops letops dgn info yg sgt berguna...huhuhuamin

    ReplyDelete
  16. hee...blog sy pun ada..terima kasih PCL..kena terjah blog2 lain tu.. :D

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.