Jangan Lupa Doa Naik Kenderaan.

Thursday, February 16, 2012 PCL 4 Comments

Assalamualaikum..


harapannya jangan sampai ada ibu@bapa terlupa...tak ingat cmana nak baca doa naik kenderaan.

alah malu kat kawan sendiri atau kawan kepada anak yang tumpang keta...maka disuruh anak yang baca.


ke tak tahu langsung!!!


aduhai...skolah tadika dah belajar segala doa...ke belajar nyanyi jer nih.


Published with Blogger-droid v2.0.4

4 comments:

  1. assalamualaikum PCL...amalan yg baik setiap kali naik kenderaan kan...:)

    ReplyDelete
  2. Sahabat dari Brunai DSFebruary 16, 2012

    Assalamualaikum wbt..baca dalam hati pun dah memadai tak perlu nak malu kalau tak tahu atau tunjuk kat orang lain kalau pandai, yg penting kita mohon perlindungan olehNya dari segala musibah mengikut apa yg terlintas difikiran mulakan dgn basmallah..juga tak semestinya hafal doa lazim tersebut...terima kasih atas ingatan ini bro.

    ReplyDelete
  3. Memang ajar anak amalkan berdoa ni.... Biar dari kecik dah tahu....

    ReplyDelete
  4. KALAU TAK TAHU, SEKADAR BACA BISMILLAH SUDAH CUKUP BAGUS.

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.