Nak jugak!

Sunday, February 26, 2012 PCL 4 Comments

Lokasi : Rumah mak sedara Umairah, Salak Tinggi Sepang.


...dah dekat dengan Litar lumba GP SEPANG tuh.


Published with Blogger-droid v2.0.4

4 comments:

  1. rasanya trend motor ni dah kurang dah kan

    ReplyDelete
  2. Tengok gambar kat atas memula tuh...fuhhh, hebatnya adik ni leh bawak muto besaq, skali scroll ke bawah...hahaha, kecik aje motonya...

    ReplyDelete
  3. APA LAGI, TERUSLAH KE LITAR.. MAIN SATU KILO, TENGOK AMACAM KALU...

    ReplyDelete
  4. adoyai
    ingatkan moto besar betul

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.