Sepinggan pun cukup !

Tuesday, February 28, 2012 Nazlee Ismail 6 Comments

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh !

"gambar makan mi maggi goreng bersama isteri, anak, dan anak buah."

Selamat pagi semua...sarapan di mana??

...emm teringin maggi punya pasal kitaorg share makan 4 mulut sepinggan, kalau dengan famili sendiri satu sudu pun takpe...boleh mengeratkan silaturrahim.

pCL : tak digalakkan makan maggi selalu...sesekali teringin takkpe...hehe.

gegeh :)


  "Wallawey woot..woot!! Blogging Mau Ikhlas..Terima Kasih baca-baca di sini"

6 comments:

  1. Nie mst kes perut dah kenyang tp saje nak mkn2 lagi kan?

    ReplyDelete
  2. @Pok Amai-Amai: kes suka paw mknan org nih..haha.

    ReplyDelete
  3. sy selalu buat cam ni gak pcl..tapi kes malas basuh pinggan banyak2..hiks

    ReplyDelete
  4. bagus amalkan makan cara Sunnah Nabi tu...kalau mkn nasi guna tangan mkn mcm tu lagi baik..

    ReplyDelete
  5. maggie goreng kalau layan skali skali buat sndiri mmg sedap.sebungkus ratu sorang tak cukup.ehehe.

    ReplyDelete
  6. bila makan ramai2 terasa bestnye~

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.