ISTERI : Bawalah ku pergi ke mana saja..

Wednesday, March 28, 2012 PCL 11 Comments

Salam ceria Rabu..

hehe...sebenarnya takde apa-apa pun kisah di sebalik kisah , tapi saja nak ingatkan...kalau dah bersuami isteri bila tibanya hari cuti dari bekerja espesli hujung minggu, bawalah isteri atau famili bersama , ke mana saja !!...kan best cmtu..(keh 28x)



Wajah seri yang memukau pesona kau dipandang
Terpegun dan terkhayal sejenak
Matamu gemilang bagaikan ada syurga...
Di dalamnya

Aku ingin bersama memiliki sebuah kota
Bersama mu aku diyakinkan
Ku berada nun di tengah-tengah persimpangan...
Tak ke mana 

Bawalah ku pergi ke mana saja
Bawalah ku lari dari sengsara
Manalah berhenti di situ terhenti
Manalah kembara terselit kita

Capai tanganku kita berganding berdua
Genggam tanganku kita nyanyikan...
Lagu yang seirama

Bawalah ku pergi ke mana saja
Bawalah ku lari dari sengsara, wooh woo ho
Manalah berhenti di situ terhenti
Manalah kembara terselit kita


Capai tanganku kita berganding berdua
Genggam tanganku kita nyanyikan...
Lagu yang seirama, wo ho wo hoo 

(MAY..Gadis Bertudung Putih)  
pcl : memahami rintihan isteri dan anak-anak, mahu jadi yang terbaik .

**Jangan Lupa : Mini Gathering Blogger Ahad ini kat kediaman Dato' LF sila rujuk : KakCik .


11 comments:

  1. betul tu PCL.. Alhamdulillah krn saya punya suami yg sebegeni. ke mana saja dia pergi kalau boleh mmg dia nak bawa isteri dan anak2. waima dia nak pergi main badminton saja pun nak di bawanya tp kdg2 saya pula yg x mahu ikut sbb penat.. hehehe :)

    ReplyDelete
  2. @QueeN TerataI: bagus ada suami cmtu..bertuah badan.

    ReplyDelete
  3. bahagia dah ada isteri ni,kena cepat kahwin ni...hehe...;p

    ReplyDelete
  4. bahagia noh.

    cantik model kat atas tu.

    ReplyDelete
  5. mudah2an acu dikurniakan seorang suami yg memahami kehendak acu :)
    (acu suka berjalan/travel..hehehe)

    ReplyDelete
  6. header baru cantik..suka bg 5 bintang kejora..

    ReplyDelete
  7. syukur alhamdulilah.... smoga bahagia sentiasa bersama kita

    ReplyDelete
  8. InsyaAllah, suami kakcik selalu bawa kakcik ke mana2. :)

    ReplyDelete
  9. assalamualaikum PCL....mmg setiap hujung kami sekeluarga akan keluar berjimba bersama2...:)

    ReplyDelete
  10. Kalau nak qada hajat tu, takyah ikutlah ya. hahahaha (28X). Gurau saja.

    Sudah namanya juga isteri itu "teman", takkan nak tinggal sendiri sajakan.

    ReplyDelete
  11. tips yg bgus nie PCL ..hehe

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.