Jiran Macho...Mr Izzo.

Thursday, March 08, 2012 PCL 3 Comments

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh !

Jiran Macho...

hah ! Blogger rupanya...., merupakan rakan sekerja pcl cumaya kami bertugas berlainan kampus.

http://themrizzo.blogspot.com/
"kalau hang tak follow blog aku,  sungguh aku taktau...."

bukan satu dua orang yang menjadi blogger di kalangan kami.. ramai jugak ,...siot! masing-masing diam-diam ubi haha sesungguhnya berisi.

ok jom kita support..........nak kena terjah baru sempoi dan saling mengenali.


PCL : Jiran Macho , berterima kasih khasnya kepada MamaMaszull sebab masukkan pcl ke dalam blog listnya.

3 comments:

  1. sometimes we dont know kan! asernya semua orang blogging! haha~

    ReplyDelete
  2. TAK PERNAH PERASAN JIRAN2 JADI BLOGGERS..

    ReplyDelete
  3. haha..tq~ (^^,)

    aku pun sama, terjumpa di alam maya rupanya..hehe

    ramai gak blogger2 angkasa ni rupanya..

    aku baru menapak...(^^,)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.