Keluhan Isteri Yang Sah di Zaman Siber Ini..

Tuesday, March 06, 2012 PCL 8 Comments

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh !


kecik2 dah pandai chating..(gambar hiasan, google)



Apa nak buat kalau suami suka sangat chating dengan pompuan lain sampai awal pagi..hancur hati isteri bila terbaca chating suami dengan kawan-kawan perempuannya.

...saya pernah tanya suami perempuan-perempuan tu siapa ?, tapi dia kata kawan sekampung, tetapi isi chatingnya boleh menimbulkan prasangka..saya dah tak percaya dengan suami disebabkan sikapnya itu..kalau suami balik ke kampungnya dia selalu balik sorang-sorang dan tidak mengajak saya untuk balik brsamanya..tapi bila dia di kampung dia tak pernah hubungi saya, HP saya sunyi sepi selama dia di kampung..saya tak sengaja ternampak chat suami dengan pompuan lain, dan masa itu suami berada kat kampung..dia boleh chat dengan pompuan lain sampai jauh pagi tapi saya isterinya kesunyian di rumah..hanya doa mampu saya panjatkan agar suami berubah dan memberi perhatian kepada saya isterinya yang sah...(rekaan semata-mata).


PCL : Suami/isteri orang, sebolehnya cuba elakkan berchating dengan mereka yang boleh menimbulkan fitnah dan membawa keretakan kebahagian rumahtangga anda sendiri. Ingat orang yang tersayang dan menyayangi anda.




8 comments:

  1. yg penting niat kena betul.Kalau takat bertanya kabar & sembang hal2 biasa oklah tp kalau dah jd luarbiasa baik elakkan demi kerukunan rtgga.

    ReplyDelete
  2. maaf cakap, acu memang susah nak percaya dengan lelaki zaman sekarang...susah nak cari yang betul2 jujur dengan kita :(

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum PCL...betul tu gunakan internet dgn cara yg betul...:)

    ReplyDelete
  4. banyak lagi benda yang boleh kita baca atau buat dalam internet sebenarnya kan? :)

    ReplyDelete
  5. facebooking atau chat2 ni bagai memang membawak banyak keburukkan

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.