Pasti suami anda akan “cair” dengan anda.

Tuesday, March 06, 2012 Nazlee Ismail 12 Comments

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh !

Hubungan suami isteri tidak akan lari daripada perselisihan faham bagaikan lidah dengan gigi, adakalanya tergigit juga. Jika anda berdua terlibat dengan pergaduhan umpamanya, cuba untuk pujuk semula suami anda dalam keadaan mulai reda. Elakkan bersikap berat sebelah, jika selama ini anda memang suka dipujuk, apa kata sekali-sekala anda pula yang memujuk....pujuk suami anda!.

Gunakan segala kepakaran yang ada pada diri anda ketika ini. Pasti suami anda akan “cair” dengan anda, insyaAllah.

gambar sekadar hiasan, google.



PCL : Jangan  tunggu sampai suami minta dipujuk..huhu kesiann !! tak best la cmtu.



12 comments:

  1. btul...kdg2 pujuk la suami jugak..dlm ati sapa tau kan..kih kih kih

    ReplyDelete
  2. yela kalau masa cintan cintun boleh..kenapa tak praktikkan bila dah lama berkawin.takyah malu.sndiri yg rugi kan pcl :)

    ReplyDelete
  3. Biasela dlm ati de taman jugak...huhu

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum PCL...betul tu kena gak pujuk sekali-sekala kan nanti hubungan tu akan jadi bertambah2 erat lg...:)

    ReplyDelete
  5. mesti kena pujuk ni...takkan kita aje kan..

    ReplyDelete
  6. malulah abg.long...hehehe

    ReplyDelete
  7. betul, apa yg penting sama2 kena mengalah dan sering faham memahami.. ceh macam ada pengalaman jek..hehe

    ReplyDelete
  8. betul.. betul.. betul..

    ReplyDelete
  9. Isteri kena la bijk... :-)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.