Syukur Alhamdulilah, habis diet aku....

Tuesday, March 27, 2012 PCL 4 Comments

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh !

Santai sebelum tido...nak elak perut berkeroncong, ni lah ...

susah-susah jer mamadiana nih..!!


PCL : niat di hati nak meneman anak-anak makan...mula-mula ngap sekeping, nak lagi dan lagi....korang tau berapa keping ? ...haha, nak dekat habis bekas tu....syukur alhamdulilah, habis diet aku....


4 comments:

  1. bes gak mkn biskut kering mlm2 smbil cicah ngn air teh/kopi..

    ReplyDelete
  2. wah, takpe biskut jer pun.. lapar pulak perut ni.. huhuu...

    ReplyDelete
  3. makan malam tak leh makan berat sgt,kena jaga kesihatan pcl..

    ReplyDelete
  4. amboi PCL minum kopi super power! hehehehe siap le mamadiana.. ;)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.