Wordless Wednesday - alahai kesiannya..

Wednesday, March 07, 2012 PCL 8 Comments

dah lama aku tak naik bas...




8 comments:

  1. adehh..mesti sakit tu tersangkut kat pintu bas..

    ReplyDelete
  2. sy selalu naik bas tiap kali cuti sem hehe

    ReplyDelete
  3. BIAR BETUL... SAKIT TU..

    ReplyDelete
  4. adeh...sakitnyaa...kesian betol

    ReplyDelete
  5. tuh pun org2 dlm bas tuh jerit,baru pemandu stop.gurlz truz keluar xtoleh2.ceh

    ReplyDelete
  6. huhu..sakit tuh..pernah kena,kadang2 kita baru je lagkah satu kaki nak turun,bas dah jalan..nasib tak jatuh..

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.