Wordless Wednesday - Seminggu lagi !!

Wednesday, March 14, 2012 PCL 14 Comments

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh !


Bagi pasangan yang merancangkan untuk mempunyai bayi pada 12.12.12 (12 Disember 2012), mereka hanya mempunyai seminggu lagi untuk hamil dan meningkat peluang mereka, berikutan tarikh gandaan terakhir untuk abad ini hanya kira-kira sembilan bulan sahaja lagi. 

rujukan : sumber



14 comments:

  1. Wow.. Cantik tarikh tu..mesti ramai yg berusaha... Baby akak..20102010.... Cantik gak kan tarikhnya..

    ReplyDelete
  2. xkurang juga yg pilih tarih tu tuk akad nikah..he3

    ReplyDelete
  3. selalunye yang nak tarikh unik tuh, susah gak nak dpt tarikh tu.huhuhu

    ReplyDelete
  4. hee..bukannya boleh pilih tarikh tu PCL..kebarangkalian nak dapatkan tarikh tu rendah...hee~

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum PCL...kalau boleh ditentukan sendiri ntah la nak ikut belum tentu dpt anak tarikh tu...:)

    ReplyDelete
  6. ADA APA PADA TARIKH? HEHE.. ANAK SAYA YANG PERTAMA DULU LAHIRNYA 08 / 11 / 2008.. JADI IC NYA TONGKANG TERBALIKPUN MASIH 081108.. TAK RANCANG PUN.. ;)

    ReplyDelete
  7. @aimaniman: mmg cantik tarikh yg kebetulan tu...

    ReplyDelete
  8. @KuNanGKuNanG: mungkin sng nak ingat...sbb kekadang laki susah nk ingat spesel date..

    ReplyDelete
  9. @YaYaNsMuM a.k.a YM: bkn sng woo bajet baik punya...haha

    ReplyDelete
  10. @Ezad Skytech: perancangan tak semestinya berjaya...apa la sgt kan dgn angka tuh..

    ReplyDelete
  11. @maszull: w'slm..kt hanya boleh rancang je. ..

    ReplyDelete
  12. @fairus: benda cmni kan boleh nk rancang2, kalau nk sgt takut tak dpt plak...

    ReplyDelete
  13. nk kawin tarikh tu , tp tkde rezki la....cntik tarikh tu...121212

    ReplyDelete
  14. ehem..PCL da rancang ka? hehehe

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.