eh...dah siap!

Wednesday, April 04, 2012 PCL 21 Comments



...emmm untuk makan tghari dah pun tersedia oleh mamadiana, patutkah aku tunggu sampai waktunya.

rasa macam tak sabar. ...tergugat diet pagi ku ini.  wallawey!

Published with Blogger-droid v2.0.4

21 comments:

  1. Makan je sementara boleh makan... hehehe...

    ReplyDelete
  2. @kakcik: tak sempat, .. bergegas nk ke pejabat..

    ReplyDelete
  3. Untuk bawa bekal tu jgn tak faham... lunch nanti tak payah beli...

    ReplyDelete
  4. pergh,pagi2 dah terliur tgknya...hehe

    *sabar2 PCL..hehe

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum pipoq...wah !!! sedapnya terliur rasanya...:)

    ReplyDelete
  6. awlnye mamadiana masak utk lunch!wawiiii....mamadiana tak keje ek?bestnye dpt masak utk hubby..ngeheheee

    ReplyDelete
  7. @CIK MAY: keja jgk...jaga anak..hee.

    ReplyDelete
  8. Ouh, msk utk anak2 ke? Heheheh...

    ReplyDelete
  9. Amboi, kecur air liur nengok. Kalau Awan, dah makan dah.

    ReplyDelete
  10. Salam rabu,wahh PCl..yang tengok nie pun dah teringin..tak makan lagi nih..huhu..rajin mamadiana masak..bertuah PCl

    ReplyDelete
  11. kalau macam ni punya lauk... punah la dietnyaa... haaa3x

    ReplyDelete
  12. sememangnya sedang lapar ni.. aduii nk sikit boleh?

    ReplyDelete
  13. sedapnya.. citra masak sambal ikan caru dah siap gak.. tp mamadiana lg cepat.. terer la :)

    ReplyDelete
  14. PCL diet???
    hehehheee....tapi sedap nampak lauk tu...nie yg tak sabar nak ajak Uncle LF & Auntie Aisyah p rumah PCL nie...hehehehee

    ReplyDelete
  15. nampak sedap je semua ni..lapar pulak tetiba..hee~

    ReplyDelete
  16. ayam masak merah! nampak sedap

    ReplyDelete
  17. sedapnya..yatie masak kari hari ni..

    ReplyDelete
  18. walaweh...sedapnyer.....

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.