Gusar : Kaki pancing kembali?

Saturday, April 07, 2012 PCL 3 Comments

LMFAO concert on Monday.

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh !

...petang ni nak buat apa ea., ....baru setengah hari cuti dah terasa bosannya, bosan sebab tak kemana mana.

petang semalam otw balik dari keja ternampak orang bawa ikan keli naik motor...*ikan keli tu bukan pembonceng ye..

gamak terlampau besar sangat tak muat bakul kapcai die....keh 28x.

Semangat nak pi mancing datang lagi...kat Banting ni ada sungai, Sungai Langat jer..

kalau baca forum pancing dan menurut sumber kaki pancing....kat sungai ni banyak udang galah sepit merah/biru..ikan keli dan patin pon besar besar...

ni buatkan mamadiana gusar kalau pcl kembali jadi kaki pancing.

eh petang petang nih rasa cm nak cuba lah...mana lah tau kan, kalau dapat udang galah boleh buat char kuew teow....*Dato Lf suka sangat. nih.

p/ s... beli cacing buat umpan, tak dapat udang, ikan takpa...janji releks santai dengan famili.


3 comments:

  1. wah..mancing..zaza suka..penah mancing tp xpenah dpt ikan..hukhuk ;(

    ReplyDelete
  2. pcl minat memancing ek..... :)

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum PCL..suka memancing yer ...:)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.