Jom pi gathering kat Bangi...

Sunday, April 01, 2012 PCL 9 Comments


salam pagi minggu...

korang ada program apa2 tak pagi ni....kalau tak jom kita ke Bangi.

pcl,  mamadiana n anak2 akan ke sana sebentar lagi..

chek it out...

Published with Blogger-droid v2.0.4

9 comments:

  1. InsyaAllah, kakcik akan tiba lebihkurang jam 10 nanti. Jumpa di sana. :)

    ReplyDelete
  2. salam pakcik....tak sempatlah hari ni...

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum PCL...selamat berjumpa yer...:)

    ReplyDelete
  4. .....Assalamualaikum PCL & mamadiana

    maaflah x sempat mamaijat ke sana...
    nak ke Kg Pandan...ada kursus....

    sampaikan salam buat rakan sahabat semua....

    insyaallah di lain masa kita bertemu...

    ReplyDelete
  5. nie dah perjumpaan kedua kan PCl?bestnya..kalau dekat dah smpai dah..haha..kirim salam semua..

    ReplyDelete
  6. Selamat berkumpul dan makan-makan. Salam rindu buat semua.

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah...pcl dah mengundur diri dari kediaman Dato LF kira2 jam 1pm lebih...terima kasih segalanya kpd yg terbabit terutamanya Dato. dan keluarga...segalanya berjalan lancar dgn izinNya.

    ReplyDelete
  8. syoknye g gathering... heee :)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.