Kembar nama saya jual helmet !

Thursday, April 19, 2012 PCL 5 Comments

(keh..28x)

KUALA TERENGGANU

Mohd. Nazli menunjukkan pelbagai jenis topi keledar termasuk yang
berharga RM12,000 (bawah, kanan) di kedainya di Jalan Sultan
Sulaiman, Kuala Terengganu semalam.
(INI BERITA TAHUN 2009)


Meskipun mencecah harga RM12,000 sebuah, topi keledar yang dijual di Yoyo Motorcycle Accessories di Jalan Sultan Sulaiman di sini tetap laris.

Mohd. Nazli berkata, harga terendah topi keledar yang dijualnya adalah sekitar RM2,000 dan paling mahal sehingga RM12,000 sebuah.

***********************

lebihkurang gambar nih pcl ada simpan sebiji peninggalan aruah bapa mertua  (Askar Melayu)..tapi  tak jual lah !

haha...amacam, ....korang punya kembar nama mungkin dari kalangan berpangkat Tun , Tan Sri ataupun Datuk Seri.....


PCL : kalau kembar nama ok lg kot, ..kembar seiras muka mugkin mengundang masalah jika salah seorang darinya berbuat tidak baik maka impaknya akan tempias juga tak banyak sikit...(kes terkini mcm retis hot tuh !!..tak pasal2 kena tuduh)



5 comments:

  1. SAYA KEMBAR DENGAN SITI FAIRUS KOT.. TAKPUN FIFI FAIRUS FUYYO.. :)

    ReplyDelete
  2. dah jumpa kembar nme ye PCL..hehe.

    ReplyDelete
  3. Salam PCL!

    12k sebigik? Helmet mewah aku, RM169.00! Tu pun aku simpan dlm almari. Klu 12k...mau simpan kat peti bank!

    Aku ada sorang! Lahir pd 08.12.1976! Aku muda dua hari...MA wad psychiatry Hosp Taiping!

    ReplyDelete
  4. lawa yg helmet german tu...mmg cun habis kalau naik ngn vespa...

    ReplyDelete
  5. sebegitu mahalnya helmet...
    rasanya belum adalah abg.long

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.