Orang perempuan memang macam tu..

Tuesday, April 03, 2012 Nazlee Ismail 7 Comments

..sungguh bagai di kata, apa yang macam tu...macam-macam kah ? ..kisahnya

kalau bebel banyak pon tak guna, bajet suami penyayang memang tak boleh marah-marah, lagi bagus layan makan celup-celup..*tak pun biar duduk senyap-senyap dalam kereta..keh 28x..biar dorang anak beranak jalan2..

orang belah sana (utara) panggil makanan ni celup-celup !



bukan yang ni....ini teh tarik dan ayaq nyiok !

ni dia...


*celup dalam air rebusan...sempoi !!


7 comments:

  1. nie steamboat kan???waa zyra ske mkn taw^^

    ReplyDelete
  2. wah... makan besar PCL... syoknye...(^_^)

    ReplyDelete
  3. kat sp yg depan ceria tu leh tahan gak...

    ReplyDelete
  4. Assamualaikum bro,

    Minta jasa baik Bro untuk linkkan blog JOURNEYMAN di http://journeyisman.blogspot.com/ dalam SENARAI 'BLOG PILIHAN'.

    Hope dapat share info for all bloggers... TQ.. Salam..


    http://journeyisman.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Ingatkan tadi coklat celup Nini tu. Hihihi...

    ReplyDelete
  6. hahahaha..celup2.. terbaekk

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.